LOMCEren kontrako kanpaina – Campaña contra la LOMCE

Batzar orokorrean komentatu zen bezala, sinadura bilketa egiten ari gara LOMCEren kontra. LOMCEri kontra egiteko arraoziak hauek dira:

  1. Kanpoko ebaluaketak etengabeko ebaluaketaren ordez: ebaluaketa berriak ipintzen ditu 3. eta 6. mailan, horrek errepikapen gehiago ekarriko ditu.
  2. Zailtasun gehiago titulazioak lortzeko: DBHko 4. mailako ikasleek kanpoko azterketa bat egin beharko dute DBHko titulua lortzeko eta Batxilergokoek amaierako azterketa egin beharko dute ere Batxilergoko titulua lotzeko (gaur egun ez da honelakorik egiten). Gainera, 4. DBHko azterketa desberdina da LH edo Batxilergora bideratzeko, eta honek asko zailtzen du aukera aldaketa DBH amaitu eta gero.
  3. Ikasleen banaketa goiztiarra: Oinarrizko Lanbide Heziketa berria sortzen du bertara bideratzeko arazoak dituen ikaslegoa 15 urtetik aurrera. Ikasle hauek galdu egingo dute DBHko titulua lortzeko aukera. Erabakiak lehenago hartzera derrigortzen da ikaslegoa (DBHko 3. mailan bi motatako matematikak daude jada).
  4. Familien parte-hartzea txikiagotzen du: kendu egiten die familiei erabaki-ahalmena hainbat gai garrantzitsuetan (Ikastetxeko Proiektua, Urteko Plana, ikasleen sarbidea, eraikuntzen
  5. mantenimendua…).
  6. Zentralizazioa handiagotzen du: Estatuak %10 gehitzen du hezkuntza-edukiak zehazteko duen ahalmena.
  7. Euskara ez da esistitzen: Lege proposamen berrian ez dira esistitzen Euskara, Katalana eta Galegoa.

Informazio gehiago:

Tal y como se explicó en la última asamblea general, se está participando en una recogida de firmas en contra de la LOMCE. Los motivos para oponerse a la LOMCE son:

  1. Evaluaciones externas en vez de continuas: se crean nuevas evaluaciones externas en 3º y 6º de primaria, lo que aumentará el índice de repeticiones.
  2. Más dificultades para conseguir las titulaciones: las y los alumnos de 4º de la ESO necesitarán aprobar una prueba externa para lograr el título de la ESO y los de Bachillerato necesitarán aprobar un examen final para lograr el título de Bachiller (hoy en día no se hacen estos exámenes). Además, la reválida de 4º de la ESO es diferente para acceder a FP o Bachillerato, lo que dificulta enormemente el cambio de opción después de secundaria.
  3. Segregación temprana del alumnado: crea una nueva FP Básica a donde se derivará al alumnado más problemático con 15 años. Este alumnado pierde la posibilidad de conseguir el título de Educación Secundaria. Se obliga al alumnado a tomar decisiones más prematuramente (ya desde 3º de ESO se diferencian dos tipos de matemáticas).
  4. Minimiza la participación de las familias: quita poder de decisión a los padres y madres en temas importantes como el Proyecto de Centro, el Plan Anual, la admisión del alumnado, la conservación y renovación de instalaciones, etc.
  5. Aumenta la centralización: el Estado aumenta en un 10% su poder para fijar los contenidos educativos.
  6. El Euskara no existe: las lenguas cooficiales no se tienen en cuenta en la nueva ley.

Más información:

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