Aurreko asteartean, hilak 26, bilera bat egon zen 5 urteko gurasoeekin datorren ikasturean, 1.mailan gauzatuko den antolaketa azaltzeko. Gurasoen asistencia handia izan zen eta, orokorrean azalpena interesgarria izan zen.
El pasado martes 26 tuvo lugar la reunión con los padres de niños de 5 años, para explicar la organización del 1er Curso de Primaria. La asistencia fue notable, y en general la explicación fue interesante.
2012-13 Ikasturterako 1.mailako antolaketa ezberdina izango da, aurreko urteetakoarekin konparatuz, euskara perfil ezberdinak dituzten ikasleengana hobeto iritsi ahal izateko.
Arloak bi bloketan sailkatuko dira: Batean hizkuntza perfil ezberdino ikasleak batera arituko dira lanean, ikasle guztien arteko elkarrekintza lantzeko., eta bestean, euskararen ezagutzaren arabera antolatuko dira ikasleak, euskararen aldetik, bakoitzari dagokion bilakaera ahalbideratzeko. Euskararen ikuspuntutik hirugarren taldetxo bat ere egongo da. Ezen, ohi izan den bezala , euskalduntze prozesua hasi gabe edo hasi berria dutenarentzat ere lan talde bereziak osatuko dira.
Hortik aparte, jolasorduetan, «jolas tutorizatuak» proiektua gauzatzeko asmoa dago euskararen erabilera ludikoen ikuspuntutik lantzeko.
Haurren euskalduntze prozesuan familiak duen garrantzia ere azpimarratu egin zen.
La organización para el curso 2012-13 será diferente, en comparación con otros años, para poder llegar mejor a los diferentes perfiles de euskera de los alumnos.
Las áreas curriculares se clasificarán en dos bloques: en el primero estarán los alumnos con perfiles diferentes, para trabajar la conversación entre todos, y en el segundo los alumnos se organizarán según el conocimiento del euskera, para posibilitar la evolución que corresponde a cada alumno desde el punto de vista del euskera. También, como hasta ahora, habrá un tercer grupo especial para aquellos alumnos que no hayan comenzado aun el proceso de euskaldunización.
Además, se está estudiando un proyecto de «recreo protegido», para trabajar el uso del euskera en entornos lúdicos.
Por último, se mencionó la importancia de la familia en el proceso de euskaldunización de los niños.